Angel Wing Heart

26 June 2011

Aku Tak sempurna kamu.



Buku motivasi . Pelik kan ? Bagi aku , pelik sebab aku tak pernah baca buku motivasi macamni.. erm.. maybe era umur aku yang dah meningkat , teringin jugak nak baca buku-buku seperti ni ... Kadang-kadang berat jugak kan nak baca? Sebab buku ni bukan buku novel , komik , majalah dan sebagainya? Betul tak?
 
Yup , buku agama . Buku untuk kita kenal lebih dalam lagi. Tapi , buku ni berkaitan mengenai wanita . Yup , memang susah nak menjadi wanita solehah . Tapi kita sebagai manusia mesti dan mesti mengikut segala perintah-Nya .. Aku cuba nak jadi yang terbaik tapi bukan yang ter sempurna.. :')
 
Aku jugak manusia biasa dan wanita biasa yang banyak buat dosa. Buku ni , pemberian dari seseorang. Jeng,jeng,jeng .. Siapa? Siapa? HAHAHA.. Mungkin dia tengok aku sedih sangat kot. Sebab tu dia bagi buku seperti ni .. Hehehe... Kadang-kadang aku pun rasa down jugak dengan kehidupan aku.. Tapi aku taknak putus asa :') 
 
Aku akan cuba hadapi dunia ini dengan setabah-tabahnya. Doakan untuk aku ye kawan2 ? :')

Buku  'Motivasi Menjadi Wanita Paling BAHAGIA'

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol