Angel Wing Heart

15 June 2011

Macarons or Rainbow Cake ?

Bulan june dan july ni ... ada hari-hari yang penting dalam hidup aku.. heee.... aku nak buat suprise la... tp tengah berfikir-fikir jugak... Aku ni kalau bab makan , laju je... teringin pulak nak bg benda makanan yang sweet2 kan? asyik cupcake je... try sesuatu yang aku belum buat lagi.. :P

Ni plan je.. tak tau la nak buat kejutan yang macamana... Meh , tengok MACARONS di bawah ni, nampak macam sedap je kan.... Tak pernah rasa lagi.. Tapi ada orang kata macarons ni maniss.... yke? cam tu xleh bagi orang tua-tua makan lah yek ? :P





MACARONS

Korang boleh order di SINI

Beliau memang sgt crmat buat macarons ni.. Lawa pon lawo jugak... fuh.. best nya...
Packing nya pun cantik je...
Macarons , tak silap aku RM2 sebiji... tak tahulah sekarang berapa pulak..
Sekarang untuk bulan JUNE , beliau ada buat promotions.. So.. cpt usha ok ? :)

Kalau rajin , boleh lah buat sendiri ... > SINI



Rainbow Cake

Auww.. ni pun comel je kan...
Comel dan sedap youuu....
Bestnya.... tengok resepi mcm leceh siket...
Ada sesiapa yg boleh infrm aku mana-mana orang yang buat kek cmni? :)
Sajo nak mengushaa...hee

Ok , ni resepi nya > SINI

SELAMAT MENCUBA YE!! 

P/S : Tak sabar menanti hari-hari penting itu...... owhh... :))

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol