Angel Wing Heart

01 June 2011

Mari Sertai Blog Pilihan Malaysia!

 


Dah lama tak join segmen-segmen yang macamni. Terasa teruja sebentar. wink*wink* Hehehe. Ok , mari join segmen blog pilihan ni. Terdapat beberapa kategori yang perlu dipilih :


  • Blog Personal Lelaki Pilihan
  • Blog Personal Suami Pilihan
  • Blog Personal Wanita Pilihan
  • Blog Personal Isteri Pilihan
  • Blog Masakan Pilihan
  • Blog Lawak Pilihan
  • Blog Tutorial Pilihan
 Dalam segmen ni aku pilih kategori 'Blog Personal Wanita Pilihan' memandangkan aku belum kahwin lagi. KAHKAHKAH!

Blog aku dah lama diwujudkan pada tahun 2009  walaupun aku tengok followers aku taklah ramai sangat! T_T itu tak apa. Yang penting orang datang hari-hari ke blog aku. kehkehkeh. Blog aku ni kadang berkisarkan mengenai hidup aku dan kadang-kadang aku suka post entry yang bukan mengarutlah tapi lebih kepada isu semasa dan keadaan-keadaan yang kita sendiri tak boleh bayangkan. Tiada siapa yang ajar aku buat blog ni. selalunya aku cari toturial sendiri kalau aku nak ubah apa-apa yang aku nak ;)


ok , kalau korang mahu join segmen ni , jom ke sini yaw! ;)

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol