Angel Wing Heart

03 June 2011

Blog bertukar kulit . Jom exchange banner :)


Assalammualaikum. Blog skg dah tukar kulit. Macam kulit ular sawo tu. hihihi. Tengah malam tadi la aku bertungkus lumus buat..berat jugak mata.. tp ni jela yg puaskan hati aku. senang. :)

Dengan besar hatinya aku nak exchange banner dgn korang :) Tapi korang mestilah tempekkan banner aku kat blog korang ok. baru adil kan ? :)

Kalau nak , sila drop comment korang di bawah entri ini ye. Aku akan datang blog korang dan ambil banner korang. Sebelum tu , korang dah siap-siap tempek banner aku kat blog korang.

ingat ! pastikan korang tinggalkan jejak blog korang dalam comment di bawah ni. Kang aku sesat jalan pulak. HOHOHO.

Banner aku ada di sini >>> My Banner :) 

( sorry lah . APA KATA HATI tu dah lama punya nama blog.heee..insyaAllah , aku ubah. Tapi buat masa ni , xde kot? )
P/S : Kadang-kadang banner tu tak keluar imej , so ambil je code banner itu ok ? :)

ehem , kalau blog ni ada masalah seperti lambat loading , pls and pls inform kat aku ye.. ^^

Thank you so much ! Happy blogging yaw! ;)

6 comments :

  1. jum exchange banner jum!

    http://miraliciousme.blogspot.com/

    banner akak ada di page banner saya ^^

    ReplyDelete
  2. jom2..hehhee.. tq yee... akak dtg ambil banner adk pulak ;)

    ReplyDelete
  3. Salam. Kalau saya nak exchange banner camner tu ... saya tak ada banner best.

    ReplyDelete
  4. En Hasrul hassan : banner khas untuk blog sendiri. Buat masa ni tak buat exchange link. hehe

    ReplyDelete
  5. akak,jom exchange banner..banner akak,sye otw na ltk..internet low..

    ReplyDelete
  6. jom2 exchange banner.. ok, akak dtg curi banner adk ok..hehhee..tq :)

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol