Angel Wing Heart

23 August 2011

Tiket bus di tangan ! Alhamdulilah =)

 
Ehem-ehem . Aku dah nak balik beraya ni. Sila lah tengok tiket bus di atas tu...hehehe.. rindunya kat family. Dah lama tak balik.. Haisshhh!!!  Pastu nak bebuka dengan makcik sayang di restoran putra Ayu shah alam. Kalau sempat , aku post di blog ini yea!! heee...

Doakan aku selamat pergi dan balik. AMIN.
Yang sibuk buat kuih raya tu , elok2.. ingat-ingat orang lain.. =P
Masa cuti raya ni , aku taknak fikir pasal assignment ke , final project ke, aku nak enjoy. HAHAHA. Penat weyh kalau nak berfikir je..cuti pun , cuti gak lah kan.. =)

Kepada team production aku , jangan gaduh-gaduh. Kalau aku ada terlepas cakap ke, buat kerja korang tak puas hati ke , aku minta maaf sempena HARI RAYA AIDILFITRI ni . . Semoga final project kita berjalan dengan baik. InsyaAllah.






1 comment :

  1. aq doakan perjalanan wanie ku syang selamat smpai ye...xnak gaduh2 dah lam production team k...aq pon nk mntk maaf selama nie ade wak salah lam lakukan tugas atau buat salah kt ko scra pribadi....sory syunk..rye2 gak..assgmnt jgn lupa lak..:)

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol