Angel Wing Heart

27 September 2011

Shooting Short Film ( Nawaitu ) Part 1


Assalammualaikum. Hye, hye peeps! :D lama tak update blog. Penat shooting pun tak habis lagi. Shooting kena tunda ke hari yg lain sebab cuaca yg tak mengizinkan. Takpelah. Buat jangan kabut2.Betul tak? :) Esok ni, aku ada rehearsal event managament. Huwaaaa... penat tak hilang lagi ni... :( Nak buat camne dah final project kan. Nak last sem dah nieee..berlambak asgmnt aku..huhuhu ... Pengurus produksi mmg goyang kaki je kat tmpt shooting. heh. Bagi krew2 makan semua... kebajikan kne jaga... kerja aku sebelum shooting. urus hal2 shooting. jmp polis,mpk & org2 besar. Yela. nak shooting tmpt org kn. Mestilah kne mtk kbenaran semua.








Selain tu, aku uruskan bajet2 produksi aku. Mane duit keluar, mane yg masuk. Hmm.. kerja kt tmpt shooting, paling sakit, bdk teknikal la..Dowg la kne set up semua. Aku pun tlg2 gak. tlg tgk pn ade. HAHAHA. Alang2 jadi krew, trs jd extra pelakon lak. muahahaha. tgklah kwn aku makeupkan. jadi lain lak...bdk xpenah makeup cmtu la...adoi..meyh, kita tgk di sebalik tabir duluu...part 1 oke.. byk lagi gmbr yg best2 sebenarnyee..:)






Skandal baru. muahahahahha :P







Ok , nantikan part 2 yang seterusnya ok.. sangat busy la..seriously..sampai tak cukup tidur. tak dapa nak taip banyak2...Byeee! :)

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol