Angel Wing Heart

03 February 2011

" If I Have RM100~ "


" If I Have RM100~ "



If korang ada rm100, apa yang korang nak beli. Kasut ke, baju ke, teddy bear ke, purse ke apa2 la yang korang nak. As long as rm100 below.

Syarat2 contest ni senang je..


1) Upload pic barang yang anda idamkan.
2) Nyatakan sebab anda mahu kan barang tersebut.
3) Follow my blog aunimiyukie ( nak ramaikan kwn2 )
4) Buat entry tajuk " If I Have RM100~ "
5) Letak banner di side bar blog anda dan link kan terus ke entry ni.
6) Tag pd 3 kwn yang lain.
7) Jangan lupa tinggalkan comment n link anda slps itu..

Tarikh tutup : 10 February 2011
Itu sje.. Senangkan??
Hadiah nye??
Of course la barang yang anda idamkan...
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ok , kalau aku ada 100 hinggit tu , aku nak lain dari yang lain?
boleh ?
hehehe...

mahu ini ! :)
aku nak seekor arnab baka pure angora ....
boleh kah cik Auni ? :p
kalau tak boleh tak pela.. hee~~

Sebab saya nak arnab tu ,:

Lulu saya (arnab baka angora) nak kwn..
Sian dia tinggal sorang2...huhuhu
Cik Auni tak kesian ke ??


tolong la cik auni...Lulu mahu kwn baru ..
:p

Lulu tengah cari kwn baru ni...huwAAAA!

Saya ni suka bela binatang..So, boleh tak gunakan duit RM100 tu
utk beli arnab?

Kita manusia kawan dgn binatang best jugak..
Tiap-tiap petang boleh bawak pergi padang, jalan2..hehehe
Macam Lulu jgk la...

kan , Lulu ? :)
Arnab ni spesis yg manja & boleh berkawan dgn manusia..

So........
Bagi lah saya RM100 !!
Bagi saya Arnab baka pure angora...
isk..isk...
macam paksa pulak..
hahaha...
pleaseee... :)

LULU SAYA :)

Saya tag kawan saya :

jijah
shara
ain

P/S : FANATIK ARNAB . HAHAHA
BERAPA BYK HARI NI MASUK CONTEST? LAIN KALI AKU PULAK NAK BUAT CONTEST.. :P

7 comments :

  1. hehehehe,,,, tq padieee...:)
    marul : ko baru tau ke aku ni pnyayang??kehkeh :p

    ReplyDelete
  2. hye! gud luck ya~
    sy pun slh seorg peminat si rabbit yang bulat n comel itu..gerammnyyyeee!!!

    ReplyDelete
  3. hehehe ..tq cik auni.. agak2 boleh menang tak?hahahhaa :p

    ReplyDelete
  4. comelnya arnab tu..
    arnab saya baru je mati..emmm..=(

    ada saya cite kat cni:
    http://jarijemariemas.blogspot.com/2011/02/hanya-tinggal-kenangan.html

    ReplyDelete
  5. ala... kesian nye arnab awk...:( oke2 sy bace entry awk tu eh..:)

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol