Angel Wing Heart

12 December 2011

Alhamdullilah.

Salam. Hari ni baru rajin nak update ^^ . Minggu depan dah nak balik stdy..Tiket pun tak beli lagi..Yuran,sewa rumah & lain2 pun tak uruskan lagi...Rasa cam malas tapi bersemangat. err..camne pulak tuh? ishh..22 ni dah gerak ke perlis! yeay! banyak cabaran yang akan ditempuh lagi bersama rakan-rakan seperjuangan..Alhamdullilah semester 5 lebih baik dari semester sebelumnya walaupun banyak onak,duri,ranting kayu dan sebagainya (apa yang aku merepek ni?) terpaksa ditempuh dengan tabah! 

Semalam aku check results sem 5.. Memula memang tak boleh nak check. Then, aku minta kwn aku yang check kan. Dan Alhamdullilah....ada peningkatan..Senyum sampai kat telinga (eh, tak sampai lagi) ... cuma HPNM untuk pointer keseluruhan dari semester 1 , aku perlu target lagi..Tak sampai score yang aku nak kan... Yang happy nya semua kawan-kawan seperjuangan lepas 3.50 ke atas... Seronok bila kawan-kawan sendiri happy kan? HPNM diaorang pun maintain lagi..Aku kena kerja keras lagi untuk semester yang terakhir ni... 

InsyaAllah semua akan berjalan dengan lancar kalau kita ikhlas dalam pembelajaran, niat nak tolong kawan-kawan berjaya sama pun perlu ada...Tak naklah ada PHD (perasaan hasad dengki) dalam diri masing-masing. Seriously , memang aku tak suka...Aku suka share ilmu dengan orang... orang kata , kalau kita tak kedekut, ilmu kat diri kita bertambah-tambah lah banyak...masa share ilmu tu, mesti diaorang pun ada pendapat&ilmu masing-masing. Dari situ lah kita sendiri pun dapat menambah ilmu tu.. Tak rugi mana kalau kita share ilmu... Semua kwn2 still dapat yang terbaik..Tak bestlah kalau kwn2 sedih je kan? semua nak happy2... ^^ betul tak? 

Untuk semester depan, aku kena buat perancangan kehidupan yang lebih rapi. InsyaAllah.. Aku ni jenis yang suka wat life planning...ekekkee... bukan setakat planning nak kawen je, planning untuk adik-adik pun aku fikir... (rasa macam semakin matang pulak. wekkks! ;p) Korang pun mesti ada planning masing-masing kan? Hope apa yang kita niat, kita target , insyaAllah boleh milikinya.... :)

Cuti sem aku kali ni agaklah bosan jugak..tak cari jobs langsung! err...mana ada orang take pekerja dlm 2bulan je....cis! lepas habis je semester akhir ni, cepat2 nak cari part time dulu...dapat yang terbaik lagi, aku must to go...hehhee....Doakan yang terbaik untuk aku, kawan-kawan! & aku sentiasa mendoakan untuk korang....:) Aku happy lepas balik praktikal semua kawan-kawan aku berubah..berubah jadi yang lebih baik.... err...kalau lah aku dari sem 1 tak main-main kan syokkk!! hehehe....

Sekarang ni aku nak fikir idea untuk final project aku....if korang ada idea nak usulkan, boleh bagitau aku...hehehehe... Aku tak sure lagi nak buat dokumentari,short film, atau iklan masyarakat... ni jela yang aku nampak buat masa ni...cuma idea tak turun-turun lagi dari otak ni...ades..... So, minggu ni aku tak boleh memain lagi !!!

Pengakhiran di sini, korang yang dapat AKJ tu , buat sujud syukur tau!!! :) tak kisah lah yang tak dapat AKJ, kenalah bersyukur jugak kan..ni lah pemberian Dia untuk kita atas usaha kita sendiri & keberkatan dariNya...Jangan sesedih...next sem kita sama-sama cuba lagi!! InsyaAllah....
(aku sebelah budak cute tu) :P
P/S : terima kasih pada Allah, semua kawan2,  yang tersayang, family & pensyarah yang banyak membantu aku selama ini...:)

Byebyeyuuummm!

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol