Angel Wing Heart

29 December 2011

Pencarian Blogger Aktif Oleh Mialiana.com

Pencarian Blogger Aktif
Pencarian Blogger Aktif oleh Mialiana.com
25/12/2011 hingga 31/12/2011



Segmen pencarian blogger aktif. Aktifkah blog aku nih? err... ntah. Sekarang aku rasa entri aku cam tak stabil. KAHKAH. APTB. :P tinggal berapa hari je nak masuk 2012 , so tak salah rasanya aku nak join segmen-segmen macamni. Lagi-lagi dah nak sampai penutup 2011.. Senang jugak blogwalking dari segmen macamni. Terus keluar berdesupp semua blog mengikut group masing2. . See, siapa rajin BW memang harus le korang join.:) Jemput-jemput. Bukan jemput-jemput a.k.a cekodok tu..

P/S : ENTRI AKAN DATANG, SIAPA BLOGGERS 2011 terpahat dalam hati aku eyh? nanti aku share owkey. Bukan sebarangan bloggers :p bye

1 comment :

  1. Terima kasih kerana sertai segmen Mia ini dan menjadi peserta ke-92 yang join... :)

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol