Angel Wing Heart

03 March 2012

Subjek Merchandise!




Mana satu 'display aku' ?

Assalammualaikum.

Hari selasa lepas, ada presentation subjek merchandise. Individu pulak tu. Final nanti baru group. Assesmen individu kali ni, kena buat 'display' . Tak kiralah display yang macamana pun. Alaaa, macam display kat kedai-kedai, mall semua tu. Tempat rak kasut lah, baju lah, pin tudung lah. Semua lah,lah. HAHA.

Lepas sketch projek individu tu, kena tunjuk kat lecturer dulu sebelum buat ok! Kali ni aku buat display perfume. Nice One. Tak tahu nak buat display & rekabentuk macamana lagi. Oh, mini display sahaja ye. Disebabkan aku ni kureng jelas pendengaran, aku dah terbuat display tu jadi besar dabakkk. Nasib tak besar cam badak. hahaha!  30cm pulak tu! T_T wuwuwuwuw.. Takpe,takpe. Asalkan aku dah usahakan .. Display aku berbentuk bulat daripada prospek. Sampai lecturer aku tanya & belek-belek, 'eh, guna prospek eyh?camne boleh bulat?' hehehe. 'saya suruh owner kedai tu buat bulat jugak!'  Sengih cam kerang busuk.



'Display' perfume aku berbentuk bulat


Fasa satu. Hias bunga-bunga dulu *eh, perfume macam kenallah


Pandangan depan


Siap hias! ok?


Pandangan sisi

Masa present ni, segelintir je dah siap. amboi...kalau lecturer tu lembut & tak garang, mulalah present lambat-lambat kan korang? huh. Kalau lecturer tu diam berisi camne? faham-faham jela ye. hehehe. Next week student lain pulak present. wewit, tak sabar nak tengok hasil diaorang pulak. mesti gempakk! ;) bawah ni pulak merchandise kawan-kawan lain. Segelintir je aku dapat snap. 



Display ubat gigi/berus gigi kanak-kanak by Nurafida (bum)


Display akuarium by hafisah

Display kereta mainan by Hamizah (kak chik)

Display tempat bunga,pen. Ala-ala moden sikit. By Liyana


Display coklat by junior sem 5 (lupa nama. hihi)


Hebakk kan diaorang ni? cun-cun. jelly nya I . Perasan tak semua merchandise yang aku ambil gambar ni, perempuan je ada? eh, lelaki pun ada present masa tu, farhan sorang je. So, aku lupa nak snap. Next week ni, ramailah geng-geng lelaki pulak present nanti. Ok, tak sabar nak tengok kreativiti diaorang pulak. lelaki kan kreatif. hehehe ;p



Cuti-cuti weekend macam hari ni, aku selalu main twitter & simsimi je.. Bosan. Kalau nak update blog, kena ada cerita baru boleh update kan? hewhewhew ;) Simsimi tu apa erk? satu apps hp . Benda ni mengarut sikit. Bila korang alone or boring ke, boleh text dengan simsimi ni. Nanti sim ni jawab. kekadang merapu jugek. hehehe. apps asal dari korea tuh. Banyak bahasa korang boleh guna termasuk malay. Dengar-dengar benda ni di control. betul ke? kalau betul, tak text cam orang sewel lah kan? hahahaha. 



simsimi yang warna kuning tuh. jahat betul sim ni. grrr!


berangan nak lisa jugak tu!


Bloggers! jangan lupa join giveaway cik bunny di sini ye. Tarikh tutup 6 March 2012 ni. Next week, aku dah start shooting program TV ; 10-11 march 2012 ,17-18 March 2012 & 27 March 2012 . Makin banyaklah duit keluar macam air untuk produksi. T_T wuwuwuuwwu! dan makin berhabuklah blog aku ni. Busy!Busy! Doakan semoga semuanya berjalan dengan lancar. Amin

6 comments :

  1. wow! cam best je subjek tu:)
    u amek kos ape ni ?
    :))

    ReplyDelete
  2. memang best. tapi duit mengalir macam air la...hehehe... kos filem & pengajian filem... ni subjk merchandise ni, sbjek pilihan sndiri utk last sem

    ReplyDelete
  3. wahhhh bestnya. cantik2 designnya.... tentu banyak keluar kos ni....

    ReplyDelete
  4. wahh u buat display minyak wangi tu ke..cantekk..hehe..
    i pening la men simsini ni..heheh..mengarut,,

    btw i folo u kk...

    ReplyDelete
  5. Kak Mia Liana : mmg best..tp kos tu la yg tak best sgt....hukhukhukkk ;(

    ReplyDelete
  6. iedchan : hehehe... a'ah simple je display myk wangi nii... simsimi tu mmg pelik cket...lain yg tnye, lain jwb..sje nk bg bengang..;p

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol