Angel Wing Heart

03 May 2012

Permulaan Hidup...





Assalammualaikum.

Alhamdullilah, sekarang aku bergelar graduan secara tak rasmi. Baru masuk hari ke-3 aku berada di rumah. woowoot. hehehe. So, sekarang ni busy nak apply kerja yang sesuai. Yang dekat dengan rumah. Takpayah lah aku susah-susah nak menyewa bagai semua tu. Jimat duit. Sobsobsob.

Hari tu, Mib bawak aku jenjalan ke tasik taiping perak, first time aku jejak, 'wow' lagi cantik dari tasik shah alam.. Lagi banyak 'swan2' kat tasik tu. Mulalah mib buat muka comel, nak naik swan. macam budak tecik. hehe. Oklah, RM10 untuk setengah jam kau ronda 1 tasik besar tu.. Mula-mula nak pergi zoo taiping, tapi memandangkan hari macam nak hujan je, so kitaorang naik swan yang ade bumbung. romantik kan? kikiki.




Taiping ni, kampung nenek mib. Tak jauh mana la rasanya perak dengan selangor kan. hahaha. Best lah. memang best. Kampung aku takdelah benda-benda camni. ada tasik bagai. Zoo lagi. wakakaka. Lagi syok sgt , ade gunung-gunung...hutan... sejuk je mata tengok.. Cantik!


Cantik kan perak ni? Aku sempat snap gambar yang ade pelangi tauuu. bertuahnyee. hehe



Swan perak & 1M hikhik

Sebelum tu, hari jadi Mib, aku bagi dia 1set jam tangan. Ahaks, haruslah aku kena ade jam sama dengan dia jugak. hehehe.








Oh ye, sampai je rumah, mak aku kemain lagi beli barang2 dapur bebanyak..nak suruh aku masak le tuu.. then, aku masak gulai udang..fuyooo. sampai licin nasik. hikhik...lama tak masak sejak belajar kat perlis.


daun kunyit tu, jangan tak buang pulak ye chef wani :D

Sekarang ni, duk rumah dulu, rehat, sambil apply kerja. Doakan aku supaya cepat-cepat dapat kerja. itu permulaan hidup aku pulak.. Lepas kerja, macam-macam nak plan dengan Mib. For our future :)

P/S : AKU DAH JARANG UPDATE BLOG. SO, FOLLOW MY TWITTER OK. KAT TWET, AKU SELALU UPDATE  STATUS. RAJIN-RAJINKAN TEGUR AKU DI TWITTER. HEEE

3 comments :

  1. waaa bestnya naik swan tu nak naik juga huhu T__T

    ReplyDelete
  2. tak pernah aku main itik tu.. huhu

    ReplyDelete
  3. gi naik cpt! hehehe.

    kat taiping je ade.. jauh la :(

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol