Angel Wing Heart

01 July 2012

Majlis Pertunangan Pakcik





Assalammualaikum.

30 June 2012 merupakan hari jadi aku merangkap majlis pertunangan pakcik aku. So, tak dapat sambut besday yee. hiks. Tapi yang terharunyaaa, bff ada buatkan kek untuk aku. Sedaaaaaaaap! Thanks sangat-sangat. Kepada yang wish pun, thanks tau! Dah 21 Tahun aku ni. hehehe!




Kami satu family 1st time meminang anak dara orang! ngeh3. Rumah tunangan pakcik aku di Pahang. Wohooo. Jauhnyeee! Dan aku ditugaskan untuk mengambil gambar-gambar diaorang. hehehe. Jom, cuci mata sikitttt!


Otw ke pahang .





 hantaran dari pihak lelaki (pakcikku)


Wakil dari pihak kami - my dad :)
 Ni cincinnyeee.


molek sangat dah ni . hihhihi



Ni makcik kesayangan nih. Dah 4 bulan dah prgnt. hehehe


Hantaran pihak perempuan biru, lelaki merah




comolot sikit!!




Amboiiii! Alisyaaaaaaa! Ipad je tauuuu! dia pun nak tangkap gambar jugak!




 Kira halal lah ni duit hantarannya yeerr? ahaks

 Epal beracun ku sanggup makannnn.

 Terkejut uolzzz!
 Owhh, mana akuuuu?

 Inilah kebahagiaan! hehehe.


Ok tak gambar aku ambik semua ni? kecuali gambar yang ada diri aku dalam gambar tuh. hehehe. ehem,
Byeee! :)




No comments :

Post a Comment

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol