Angel Wing Heart

09 July 2013

Pemenang Birthday Giveaway by Syazwani Mazlan

Assalammulaikum

9 Julai 2013 (Selasa) seperti yang dijanjikan, hari ni aku nak umumkan pemenang bagi Birthday Giveaway yang aku anjurkan awal bulan 6 lepas. Jommmmmmmmmmmm checklist!

1. Hawez Ahmad
2. Azwar Syuhada
3. Putre Qaisara Balqis
4. Lo La
5. Cik Fara


Hadiah bukanlah mengikut urutan ye. Nak tahu hadiah apa Birthday Giveaway kali ni? Boleh rujuk SINI. Tahniah kepada pemenang giveaway kali ini. Kepada yang tidak menang, jangan sedih... Ada lagi peluang anda untuk menang dalam Giveaway anjuran Salam Ukhuwah. Rujuk SINI ye.

Ada berita gembira untuk aku... Blog terpilih sebagai TOP 50 dalam DiGiWWWOW Awards . Alhamdullilah, walaupun tak menang untuk keseluruhan, tapi terpilihlah jugak untuk TOP 50. Boleh diperbaiki lagi... hehehe. Terkejut jugak boleh terpilih, sebab aku tak paksa orang vote pun.. Hanya beritahu yang aku masuk contest Digi ni, then kalau nak vote dengan ikhlas, dipersilakan. Syukur. Ada jugak yang nak tengok aku berjaya ye? thank you so much! :)


Senarai TOP 50


Next , insyaAllah aku nak buat segmen blog pulak. Pertama kali nak buat segmen. Harap adalah yang sudi join. hihihi. Segmen apa dan bila tu? Nanti aku war-war kan. aicehceh. So , kepada pemenang Birthday Giveaway ini, aku akan PM korang di inbox facebook masing-masing. Kalau tiada sebarang jawapan, hadiah akan bertukar tangan kepada yang lain. Tunggu aku msg ye! Pemenang Birthday Giveaway boleh kongsikan story mengenai Birthday Giveaway jika ada Blog.

P/S : Di kesempatan ini, aku ucapkan Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak kepada semua muslimin dan muslimat. Semoga kita diberkati oleh-Nya.


Kredit imej : famzdeviantart.com

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol