Angel Wing Heart

05 July 2013

Mini Gathering Politeknik Perlis

Assalammualaikum...

Atas cadangan Liyana Syafiqah , terciptalah Mini Gathering yang dibuat di HR STEAK Kampung Baru , Kuala Lumpur. Kenapa Mini Gathering? Sebabnya tak semua classmates kitaorang yang ada di sini. Ada yang tinggal utara , ada yang busy dengan kerja & assignment.

Liyana Syafiqah , gila-gila punya perangai. hahahaha

Memandangkan aku tinggal di Klang, Selangor dan bekerja di Kuala Lumpur , So tak susahlah aku nak join mini gathering ni. hewhewhew. Sudah lama tak jumpa kawan lama maa.... Last jumpa pun masa konvo bulan April 2013 lalu. Jumpa balik, semua dah berubah. Berubah bentuk fizikal (aku tak la ye . kahkahkah :p ) , & perangai masing-masing. Tahu tak , rindu gila waktu belajar masa Diploma ni.. Paling best kos Video & Perfileman ni gua cakap sama lu... hahahaha. Kos ni banyak erti kata lain (belajar bekerjasama) berbanding kos lain. muehehehe



Kemain diaorang gelakkan aku ! (bergegar kamera aku pegang. HAHAHA)


Sekarang ni ada yang dah belajar di UITM & UUM (Cuti Sem). Masing-masing sambung kos berkaitan Perfileman. Sambung dari bidang Diploma yang kitaorang ambil dulu tu.. Ada yang dah bekerja di syarikat ASTRO , CST, Jelas Juta Production, dan lagi satu production aku lupa la... wakakaka. Jom kita layan gambar... muehehehe.


                                                      Kitaorang dengan muka kekenyangan...

 4 orang perempuan je yang dapat datang (sebenarnya sikit je perempuan pun. LOL)


 Eh? Makan lagi ke apa? Dasar perut tong! HAHAHA



 Kasi senget 360 darjah! HAHAHA




 Sesi Interview : Isu dibangkitkan , " Macamana nak masak Kari Ayam sedap dari Restoran Mamak" kahkahkah!
Blerghhhh! Masing-masing dah naik badan. Kecuali aku, aku saja ok! hahahaha ( aku tahu itu hanya manipulasi gambar je. Realiti nya , aku macam model meletop. slim gitu. Kahkahkah )

Ajep ( Belakang angkat dua tangan) says Byeeee! hahahaha!

P/S : Harap selepas beberapa tahun lagi, kita buat Big Gathering pulak. Pastikan semua berkumpul. heheehe. Oh ye, tahniah kepada Fatihah (beg pink) yang akan melansungkan perkahwinan dengan pasangannya di Kelantan 5 & 6 Syawal ini. Dapat kad.... ada rezeki, harap dapat join konvoi ke Kelantan. InsyaAllah. Semoga korang sukses selalu! Take Care.

7 comments :

  1. hehehehe.. senior semua dh bwk perut. hahahaha :P

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum, Selamat berpuasa. :) Wah meriahnya...

    Singgah Sahur Salam Ukhwah OhBlogger Malaysia - Norazizah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam , terima kasih singgah sahur di sini ;)selamat berpuasa juga

      Delete
  3. tak ajak pon ex-ddv sorg nih..sobsob..:P

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol