Angel Wing Heart

22 November 2011

Makcik kesayangan saya dah kahwin! PART 1

Salam you all... mata dah ngantok ni tapi update jugak pepagi buta gini... Dengan musim ketujuhnya..memang sodap sangat lah tidur kat katil empuk...hahahah.. Entri kali ni aku nak story mory dengan korang pasal makcik kesayangan aku dah nikah oiii... kecoh-kecoh. HAHA . Seriously aku macam tarak caya la gua ckap sama lu...;p atok aku minta makcik & pakcik baru ni nikah awal seminggu sebelum majlis perkahwinan @ persandingan nanti...biar semuanya selamat katanya... makcik aku sebagai anak, kenalah setujukan...ha...dapat plak kahwin dgn pilihan hati sanubari..huhuhu... pape pun tahniah.. Gojes & sepadan sesangat lah..... ^_________________^



Malu-malu lah makcik ni... ;p


Sah jadi husband & wife




" bapak, aku dapat GERAN TANAH ni hooo..."  


Merenung masa depan
"Yang, nak anak dalam 10-11 orang lah, nak cukupkan 1padang bola sepak
Harimau muda nak baham lawannya nih" kuikuikui ;p



Majlis kahwin @ sanding diadakan pada minggu ini....(26 NOV & 27 NOV 2011) jemputlah datang ye kalau tau rumahnya...hihihihi .. Rumah nenek&atok aku (belah makcik) di Simpang 5 , Selangor...& belah pakcik pulak di Seri Kembangan, Selangor...


Semoga makcik & pakcik baru aku ni kekal jodoh mereka, dilimpahi rezeki yang halal, bahagia , & mendapat zuriat soleh&solehah....Amin.. Pasni makcik aku tinggal di Port klang lah kann... Jaga rumah tangga okey, jangan gaduh-gaduh...^_____^  Weekend ni balik kampung, ada kenduri makcik & pakcik nihh. next entri upload picture yaa...hehehe... So, enjoy this video.... aku dgn ayah aku yang record..guna sony handycam je...tak mampu lah i nak guna kamera PD atau Canon XLR ....muehahahahhaa! dah siap edit video ni ;)  Pape pun , share & LIKE kalau suka... Byebyebye! :)

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol