Angel Wing Heart

15 November 2011

Handle dinner senior 'Celebrity Nite' PART 2

Salam.. Kali ni aku continue balik cerita pasal dinner... kalau yg tak ikut cerita pasal dinner aku ni, korang boleh baca di SINI. Dalam dinner ni aku selaku Ajk Pentas & jadi mamarazi .  HOHO.. tema pun ala-ala retiss kan.....hot gituuu... :) Dinner ni adalah satu majlis untuk meraikan semester akhir (sem 6) yang bakal mengakhiri zaman pengajian dorang di sini..... Jom , tengok hasil hiasan pentas aku bersama partner aku..hoyeeehh!


Pentas yang siap dihias.. ok tak??? :)

Lepas settel semua kerja-kerja aku, lectrer suruh beberapa stdnt lagi jadi paparazi & mamarazi , ala-ala nak sambut artis gituuuuu...... Semua berjalan dengan lancar tapi..... senior aku yang diraikan ni lewat datang sehingga 1jam. disebabkan atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan.....

 

sambil tunggu senior, kita posing dulu jadi ala-ala retisssssss HAHA

Jap, jap ...meyh tengok dari dekat duluuu.....close upppp.. fuuyhh

Tada! muka pun lesu sebab penattt..ouhhhh...kenapakah?
Si pendek jadi mamarazi...auuuww


Kawan-kawan aku pun nak posing same gak! Ahaks

Ok, tunggu punya tunggu sampai semua lectrer jabatan aku dah duduk senyap2 dalam hall tu, barulah senior aku sampai...wahhh....gojess nye mereka-mereka ni.....hehehhee. first, diaorang kena jalan ber 'partner' ke red carpet....huwaaaa....bestnyeee...siap ada paparazi & mamarazi lagi tu yang snap picture diaorang tak henti-henti......'bersepah' flash2 dr kamera.....padahal , dlm semua kamera tu xde memori kad pon....hahha...ada 2 buah kamera je yang ada memori..kuikuikui....


Ditemubual oleh para wartawan

 

Ala-ala yuna & hana tajima....heee

 

Paparazi & mamarazi



 

Wahhhh! macam artis dah senior aku ni.....hoyeeehhh!

 

Suasana dalam hotel....nice siap ada band lagi... :)



Kamera ni semua buat live dari red carpet ke dlm hall...so, lctrer boleh tgk gelagat artis ni....hehehe

Ok, dinner ni lah event terakhir aku dalam semester 5.... event yang ke-3 nih...penat ohh buat macam-macam event T_T tapi pengalaman tu yang best!!! hehehhee....first, event Inspirasi Lensa berkaitan dengan pameran DSLR , kedua- event Apresiasi Filem Kemerdekaan. event ni ialah diskusi filem . Macam debat/kritik filem. Event last ni, dinner, memang tak berjalan dengan baik masa waktu yang terakhir...disebabkan kelewatan masa....kitaorang buat kat hotel sampai pukul 11malam, so, lectrer semua dh balik tinggal senior je....terpaksa lah kitaorang tamatkan event tanpa penutup.....sebabnya pihak hotel dah inform...minta maaf sangat-sangat diatas kesilapan ini....Kitaorang tau senior datang lewat atas sebab musabah tapi kitaorang jugak tau benda macamni tak dapat nak dielakkan..harap faham dengan situasi ini....:(


Apa-apa pun , tamat sudah cerita dinner aku kali ni.... tunggu post sambungan entri aku iaitu SHOOTING SHORT FILM PART 2 pulak nanti!!!! hehee....sebenarnya petang tadi, aku baru je habis present dengan kelas A & B (B, kelas aku) . Kelas A - WhiteBalance Production & kelas aku ATAP RUMBIA PRODUCTION.... nak tau?? tapi yang tak pernah tau, boleh baca PART 1 dulu di SINI ye....:) Sorry kalau aku update tak banyak typing tapi banyak gambo pulok...hohoho.... Lastly, AKU DAH MERDEKA!! takde final exam....final project dah present...:) suke nye aku ye....alhamdullilah. terima kasih kepada semua yang banyak membantu.....thank Youuuuuu!!! ^___________^

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol