Angel Wing Heart

16 November 2011

Cupcakes .

Salam. Entri ni sebenarnya baru je nak post masa Raya korban hari tu, tapi tak sempat hehehehe... Big Cupcakes ni, dila as my BFF bagi kat aku...wahh..kemain lagi dia....sedappp..mcm beli kat kedai je....hehehhee...anyway thanks dila.... nanti ada pape yang boleh share dgn kau, aku bagi okey? ;)


Oklah, rasa nya sampai sini dulu...sebab mood nak berblog belum sampai lagi nie..hehhehe...baru lepas habis final project...& sekarang ni dah ada kat rumah..hohoho... cuti semester katakan...hope dpt results yang superb...hehhee..alhamdullilah...filem pendek aku bersama group (1kelas) dapat pujian yang membina...thanks pada yang banyak membantu...oh ye...korang mesti nak tengok kan?? ;) tunggu ye....sebab aku nak post the making off dulu....ikut urutan la yeee...hehehhee......tunggguuuuu!

Mini cupcakes warna merah ni, aku share dengan dila..petang ni aku pickup rumah dia & aku nak hangout dgn en hubby....nak suruh dye tgk filem pendek aku..hihihihi...lepak kedai mamak jela bebeyhhh...xde mood nak berjalan pun sebenarnya...baru balik dr poly, soo agakk malasss mau jalan..hihihi... nak bagi dia makan cupcakes ni same2...ok la, bye! ;)

2 comments :

  1. suka tengok cupcakes kaler hitam,putih n merah! nampak sweet n gothic ! :)

    http://miss-dya.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. heheehe....tu la, comel rasa xnak makan je...last2 bg kat si dia ;)

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol