Angel Wing Heart

07 November 2011

Pencarian Blogger Wanita & Lelaki POPULAR 2011 !

Salam. Baru-baru ni aku ada terbaca mengenai pencarian blogger popular untuk tahun 2011.. Projek ni dilakukan oleh Eyriqazz ,abg hensem & teratakarmo ..  

Ini adalah pencarian blogger sama ada wanita @ lelaki yang boleh menjadi idola kepada semua bloggers.. Kalau korang rasa blogger tu mempunyai keunikan tersendiri, korang boleh calonkan mereka di ruangan komen di blog yang menganjurkan projek ini ok...

Apa yang perlu korang lakukan adalah tinggalkan Link Blogger tersebut kat ruang komen Siapakah Blogger Wanita Melayu Fohfular @ Popular yang menjadi idola korang. Siapa yang turut serta didalam projek entri ini mungkin ada hadiah yang bakal menanti.

Ehem, idola aku?? Mestilah FATIN LIYANA yang puffpular tuhh... sape yang tak kenal tu , sila hentuk kepala di bantal.jangan di dinding..hehehe..=P dia sgt sweet , cantik Ok? memang pakai shawls selalu warna yang meriah2...warna yang ceria2 tu la pebret aku..hahaha....teringin nak jadi kan dia sebagai contoh aku...auwwwww......=)







Picture credit : Fatin Liyana

Jom ramai-ramai calonkan blogger idola masing-masing!

Pencarian Blogger Lelaki Popular 2011

Pencarian Blogger Lelaki Popular 2011


P/S : Fatin Liyana, boleh jadi makcik saya tak? sigh** HAHAHA muntah darah =p

2 comments :

  1. sis ada post special entri dia hari ahad :)

    ReplyDelete
  2. yeke??wah....blh tgk la ni sape idola semua bloggers...hehehe tenkiu dik :)

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol