Angel Wing Heart

31 January 2011

Contest Yang Sempurnakanku~




Salam. Aku terjumpa contest ni dalam blog..
So, alang-alang ni...mahu join..
hehehe...

Dah lama tak masuk contest..
Apa kata korang pun join jgk?

Ok, first aku bagitahu korang dulu..
Contest apakah ini?
huhuhu..

Ok , mudah je...
korang hanya perlu letak picture yg sempurnakan hidup korang,,
tak kisah lah boyfrnd ke, kwn ke, tunang ke, husband wife ke, fmly ke..
ape-ape lagi la..huhu

Then follow cik Rara ni

Then , letak banner contest tu kat sidebar& entry korang trus link kan sepanjang tempoh
contest ni ok...:)

Tag tiga orang dan pastikan orang yang di tag tu tahu pasal contest ni

tinggalkan nama anda dan link entry di ruangan komen cik Rara

Contest berakhir 28 FEBRUARI 2011 jam 12 malam

Hadiah:

Pemenang pertama
-topup RM30

Pemenang kedua
-topup RM10

3 pemenang saguhati
-topup RM5



OK , bawah ni aku pertaruhkan my bunnyy!!! :)



Ya, ini seekor arnab. Hanya binatang . Tanpa Kita paham.
Tapi Arnab ni aku mula bela.
Memang jinak. :)
Nama Lulu & berjantina GADIS .. hee~ :p
Baka pula , baka Anggora.

Rasa sayang sangat dgn Lulu ni.
Dia yang menyempurnakan hidup aku waktu happy & sunyi..:)
Tiap minggu , aku bawak Lulu berjalan.
Yang banyak rumput,
Tak kisah lah Padang Shah alam ke, atau di rumah aku...

Nak Tau? Bila Lulu dengar je bunyi burung,
terus menyorok di kaki aku..
Huu...sangat manja.. :)

Bila lepaskan Lulu main kat padang ,
Lulu tak pergi jauh pun..
Tetap lari-lari anak sekeliling aku
sambil meragut rumput-rumput yang berkilauan dimatanya..
HAHAHA...:)

Saya lah mama Lulu & Lulu 'baby' saya yang menyempurnakan hidup saya.
Terima Kasih Lulu
I love u so Muchh!

"sayang anak mama ni "
:)


Aku tag 3 org kwn :

shahrul
jijah
deeralia

4 comments :

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol