Angel Wing Heart

08 April 2013

Mask Korea paling HOT dan LARIS kini di Malaysia!

 Assalammualaikum

Siapa taknak muka cantik, gebu, lembab macam orang Korea kan? Aku nak beritahu semua gadis-gadis kat luar sana yang inginkan muka lembab, berseri dengan penggunaan mask yang kini paling hot dan laris di Korea. Sekarang, tak payah nak ke Korea cari sumber kecantikan mereka ni, boleh sahaja beli kat Malaysia. Fuyooo. Malaysia pun dah ada jual ok... hehehehe

Aku guna Insolution Collagen Lifting Skin Clinic Mask . Apa yang menariknya, bila aku guna mask ni, kulit jadi lebih muda, berseri, tegang dan lembab-lembab gituuu. Untuk guna mask ini, korang mesti cuci muka dulu sebelum memakai mask. Guna selama 15-20 minit. Kasi serap semua collagen mask yang ada dalam ni. Bestkan? Siap ada callogen tu...



Masa muda ni la nak jaga kulit muka semua. Jangan jaga kulit muka je. Kesihatan pun penting maaa... Taknaklah dah tua nanti, muka kedut sana sini. At least adalah usaha nak jaga kulit muka.... hehehehe


Kemain aku pakai mask ni... dah rasa macam  watak-watak ahli sihir tengok... hehehehe..



Sebelum dan selepas aku guna mask korea ini.... Sebelum muka nampak kusam dan tak bermaya je.. Bila guna mask ni, muka nampak lebih muda & berseri gituuu... Sorry ye.... aku tak mainlah nak edit-edit gambar ni.. Meh, zoom gambar aku selepas guna mask ini....


Amboiii... kemain kulit aku berseri-seri lepas guna mask korea ni ye... hehehe.. So, apa lagi gegadis kat luar sana? Bukan mahal mask ni... Mampu beli.. Guna untuk sebulan sekali, ok apa... Bagi kulit kita ni berehat..Manja-manjakan diri gituuu...hikhik..

Antara produk yang dijual oleh CATHYJOY






No alcohol, no mineral oil, no artificial pigmentation ,no paraben-good for all skin type mask

Berita baik untuk pembaca blog aku, hari ini Cathyjoy akan memberikan kod diskaun khas untuk anda! Gunakan kod diskaun 8868 untuk semua pembelian  Leader Insolution Mask sahaja! *Seperti gambar di atas* bermula dari kategori Insolution Collagen Lifting sehingga Insolution Mela-Tox Skin . Kod diskaun ini boleh digunakan sehingga 31 Mei 2013

Tunggu! Bukan itu sahaja, Cathyjoy juga membuat satu promosi bagi 5 keping Leader Insolution Collagen Lifting Mask dengan harga RM49.50 dan percuma satu  Beauty Clinic IPI Lightmax Ampoule Mask untuk anda!


Jom, terjah CATHYJOY sekarang!

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol