Angel Wing Heart

19 April 2013

Pemenang Pertama Contest Jomlahcuti.com 2013



Assalammulaikum

Alhamdullilah aku menang pertandingan " Pakej Pulau Malaysia Bersama Jomlahcuti.Com " . Seronok sebab menang contest ni... Sebabnya aku dengan kawan-kawan baru tengah plan nak bercuti lepas PRU13 nanti. hehehehehhee...Oleh kerana aku tak terburu-buru tempah hotel penginapan untuk bercuti sakan nanti, akhirnya ada rezeki aku nak ke ......... jeng..jeng..jeng...



Hadiah yang menanti para pemenang : Pertama : Langkawi , Kedua : Legoland , Ketiga : Port Dickson .... dan..... aku menang tempat ke....... mari kita zoom gambar sikit kat bawah ni ..... hehehe


Terkejut tengok keputusan contest yang dianjurkan oleh Jomlah Cuti.com .... Alhamdullilah menang pertandingan ni... bolehlah pergi bercuti sakan dengan kawan nanti... Kalau pakej cuti persendirian , bolehlah topup bajet sendiri nanti... hehehehhe... Nak bagi suprise untuk birthday adik bongsu nanti... hehehehe... Sekarang tak suprise dah lah kot... sebab mesti dia dah baca blog aku ni.. wahahahahaha! My lovely auntie mesti jealous , tak dapat nak bercuti sama kan... hehehehe.. Takpe, nanti kita plan pergi USS pulak... InsyaAllah...

Rezeki untuk bulan ni... Terima kasih krew Jomlah Cuti.com atas anjuran contest ini.. Semoga perniagaan Jomlah Cuti.Com terus sukses dan maju ke hadapan. Tak sabar nak bercuti selepas pilihan raya ni.... Aaaaaaaaaaaaaa! hehehehehe


Entri contest " Pakej Pulau Malaysia Bersama Jomlahcuti.Com " yang aku coretkan. KLIK SINI
Pengumuman pemenang contest " Pakej Pulau Malaysia Bersama Jomlahcuti.com KLIK SINI


CUTI SEKOLAH BULAN MEI NAK DEKAT KAN? APA KATA TEMPAH PAKEJ PERCUTIAN ANDA SEKARANG? CUACA SANGAT BAIK & AIR LAUT KEBIRUAN PADA BULAN MEI SEHINGGA OGOS JIKA INGIN BERCUTI DI KEPULAUAN MALAYSIA. 
APA LAGI , JOM TEMPAH PAKEJ DI JOMLAHCUTI.COM !

2 comments :

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol