Angel Wing Heart

04 June 2013

Birthday Giveaway ! Like & Share ! Jom sertai !

BIRTHDAY GIVEAWAY , CLOSE !


Assalammualaikum !

Ada giveaway best untuk anda semua sertai ! Dah lama aku tak buat giveaway untuk para bloggers atau yang bukan bloggers. So, ini masanya. Sempena hari kelahiran aku yang akan datang pada 30 Jun 2013 ini yang ke 22 tahun, aku buat satu peraduan khas untuk anda semua. Senang je nak sertai. Tak susah dan aku pun tak suka buat kerja susahkan orang. Nak bagi hadiah free , so nak dapatkannya tu pun tersangatlah mudah :)

Hadiah yang menanti adalah 5 hadiah . Apakah hadiahnya? Meh , KLIK SINI untuk tahu senarai hadiah Giveaway :) Syarat untuk sertai sangatlah mudah dan terbuka untuk semua. Tak kiralah takde blog ke apa, janji ada Facebook ye... hehehehehe

SYARAT SERTAI 'BIRTHDAY GIVEAWAY'



1 ) Terbuka kepada semua dan warganegara Malaysia 
2 ) Tarikh tutup penyertaan 30 JUN 2013 Ahad, 12 a.m
3 ) Pegumuman pemenang pada 9 JULAI 2013 Selasa
4 ) Para peserta layak sertai SEKALI sahaja
5) Sila PUBLIC kan banner ini di Facebook anda, kalau privacy, tak dapat detect siapa yang share  
6 ) Like page "Syazwani Mazlan Official Blog" di SINI 
7 ) Share banner di bawah ini yang telah disediakan di hadapan page facebook tersebut


Ok, aku terangkan lagi sekali... sangat mudah step giveaway ini.... Tidak perlu buat entri blog... Like page facebook aku dan share banner yang disediakan di page facebook tersebut... Tiga step sahaja yang perlu dibuat... Caranya seperti dibawah :

 
STEP 1
( Klik Like )



STEP 2
( Klik SHARE )




STEP 3
( Jangan lupa untuk public kan ye! Kalau tak, aku tak dapat detect siapa yang share )


Mudah kan? Tak susah pun... Nak bagi hadiah free ikhlas ni... heheheheh.. So, mari berjemaah sertai giveaway daripadaku ini yeahhh.. aicehhh!  Para pemenang akan dipilih melalui random.org . Setiap peserta layak sertai sekali sahaja. So......... Good Luck ! Jangan lupa beritahu para bloggers atau bukan bloggers yang lain kalau you all rajin ! hewhewhew

P/S : JANGAN LUPA UNDI AKU DI DIGI WWWOW AWARDS YE !  
* SEHARI SEKALI VOTE * 
vote ini tidak termasuk syarat Birthday Giveaway pun ... Kalau korang baik hati , silakan la vote sehari sekali. hehehehe ;p Thanks!



31 comments :

  1. yeah.saya sudah menunaikan kewajiban saya..hehehe..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sertai Birthday Giveaway wani ! Good luck ! :)

      Delete
  2. yeah yeah yeah. dah join :)

    ReplyDelete
  3. macam nak join jugak.
    macam laaa.hehe

    ReplyDelete
  4. bagi memeriahkan giveaway ni, sy join sekali! lame dah xjoin giveaway. Bismillah. moge ade rezeki saya. Amin ;)

    ReplyDelete
  5. MUDAHnyeee . leh join le cmni :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehhe.. join jgn xjoin... yang penting Nys Anis punya entri dah keluar di dashboard. hoyeahhh! hehehe

      Delete
  6. thanx jemput syira..nti ada masa syira join k..gud luck.. :)

    ReplyDelete
  7. dah share :D
    https://www.facebook.com/ftndiana27/posts/10200700552109740

    ReplyDelete
  8. saya join !

    dah like page, like gambar dan share secara public !

    Keyme Keymoo

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum kak Syazwani, iha dah tunaikan semuaaaaa yang akak suruh.. dapat choki2 pun takpe :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam adik manis. hehehhee. ok... tq tau! good luck! choki xde stok nak bagi.. hehehhee ;p

      Delete
  10. Join ! dah share (=

    https://www.facebook.com/pages/Honey-Dhew/157861447729676?ref=hl

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum. sheila dah like dan share banner to public! hehehhee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam... tq sheila join GA wani.. good luck ! :)

      Delete
  12. done vote dan ikut semua syarat. good luck. fb saya nama lo la (:

    ReplyDelete
  13. Sudah tunaikan kewajipan.. Nama saya Azwar Syuhada.. :)

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=466349843455609&set=a.173270402763556.40831.102937556463508&type=1&theater

    ReplyDelete
  14. Join..:)
    Nama fb saya Azwar Syuhada
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=466349843455609&set=a.173270402763556.40831.102937556463508&type=1&theater

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol