Angel Wing Heart

02 June 2013

Tahniah pakcik bongsuku!




Assalammualaikum...

Holllaaaaaa! Amboi kemain gambar yang atas ni eh... Siapa yang kahwin ni? Jeng-jeng my pakcik paling bongsu selamat melangsungkan perkahwinan dengan cinta hati dia... ewaaaahh! Tahniah oncu sebab akhirnya dapat jugak kahwin yeeee... Masa ni aku baru sehari keluar dari wad. huhuhu demam denggi. Tak pernah masuk wad, rasa nak nangis je you all... Dugaan... Ambil darah 4 jam sekali, kalau ada doktor pelatih memang sakitlah aku kena cucuk... uwaaaaaaa... Taknak dah masuk wad lagi :(

Berbalik pada story mula-mula tadi, pakcik aku sebelah mak dah kahwin... So sekarang kedua-dua belah mak ayah aku, semua pakcik makcik dah kahwin.... tinggal cucu-cucu je belum kahwin termasuklah aku yang cucu sulung belah mak ni..yipppiiiii! hahahaha. Jom , cuci mata dengan gambar yang sempat ambil... Pihak perempuan rumahnya di Pahang... Penat jugaklah nak pergi Pahang dari KL.



  Selamat diakad nikahkan..... :)


Family kami :)

Tak sabar nak jumpa isteri ni...hehehehe


 Tak ready semuanya....errrrrrrrrr.

 Atok & Uwo (nenek)


Sesi potong kek ^^,


 Guest Book . Comel tak tulisan aku? muahahahaha!


 

Gedik-gedik dulu... hahahahaha.

Tahniah oncu (pakcik bongsu) Semoga murah rezeki & bahagia selalu!

Tahniah oncu! Tahniah makcik baru... Pasni nak panggil makcik apa ni? eherherher. Bye ! Entri yang pendek untuk kali ini tapi padat dengan gambar... hihiihi. Thank you baca!

2 comments :

  1. Cantik pengantin tuuu. Suka warna hijau gelap mcm tu. Gojes sgt

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol