Angel Wing Heart

06 June 2013

Digi WWWOW Internet For All Awards 2013 !




Assalammualaikum

Buat pertama kalinya aku masuk peraduan Digi WWWOW Internet For All Awards ini. Saja masuk untuk hobi. Bloggers yang masuk memang ramai. So saingan pun sangatlah sengit. hehehehe. Memang tak berharap untuk menang tapi kalau ada rezeki, apa salahnya kan? kehkehkeh.

Dengan TANPA PAKSAAN , silalah vote blog aku untuk Digi WWWOW Awards ini ye. Kalau rajin, vote sehari sekali. hewhewhew. Pemilihan berdasarkan vote kan? So, vote la untuk blog aku banyak-banyak. hehehehe. Kategori yang aku masuk ini adalah "Bloggers of the year by Nuffnang" . Banyak kategori yang ada kat sini... Kalau berminat , vote lah mereka sekali ye... :)

Cara untuk vote :

STEP 1 : Login mana-mana media social sama ada Facebook , Gmail atau Twitter


STEP 2 : Klik "Vote Now!"


STEP 3: SELESAI ( selepas Vote, akan jadi warna kelabu seperti di atas )
So, apa lagi ..... jom vote blog aku sekarang.... :)


KLIK BANNER ATAS INI UNTUK VOTE !
Undian bermula
3 hingga 23 Jun 2013

Oh, ye ... para bloggers atau bukan bloggers , jom join Birthday Giveaway daripada aku ni... Tak susah, tak perlu buat entri blog... Hanya Like page FB aku & Share ! 5 Hadiah menarik yang menanti korang. Good Luck !!! KLIK SINI

4 comments :

  1. Saya dah Vote. Tolong VOTE untuk saya ye http://wwwow.my/display_entry.aspx?ID=1b6b3d8f-c7dd-4f28-9978-ba54adcebc10

    ReplyDelete
  2. takde maknenye voting ni.. kan ada sesi judging... kalau banyak vote tp judge tak suka, tak menang jugak... this is how wwwow awards do..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak paksa orang vote pun.. hehe.. saje isi masa lapang , biasa lah adat menang atau kalah

      Delete

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol