Angel Wing Heart

18 February 2012

2 hari berkempen 'TV PROGRAM' di PTSS


Assalammualaikum. Selamat pagi sabtu readers! :) yeah, macam biasa hari ni dah mula cuti pertengahan semester.. Sekarang selamat sampai di rumah. Alhamdullilah . Bukan enjoy saja eh, asesmen assignment siap menanti lagi. T_T Habis je cuti mid , dah busy balik. Kena hard sikit sem ni. Sebab sem akhir... Harap aku & classmate yang lain berjaya dengan suksess... amin !



13 & 14 Feb 2012 , group aku mulakan projek akhir dulu mendahului group2 yang lain. Masa ni, group aku yang hanya 4org saja termasuk aku, buat event KEMPEN UP FOR CHARITY diselangi dengan Program TV. Ala-ala macam BERSAMAMU. Tapi kami buat event sekali (kempen) bagi mengutip dana. Thanks ! kepada mahasiswa dan mahasiswi politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis yang sama-sama bagi sokongan untuk projek akhir kami :') Sambutan pada hari pertama kempen di kafe pentadbiran amat-amat menggalakkan. Thanks juga kepada classmate aku yang banyak membantu group aku. Sama juga dengan krew-krew tambahan. Junior pun sama ! Tak lupa juga kepada sukarelawan yang berbeza kos, sama-sama membantu kami. Terima Kasih. Classmate yang memerlukan bantuan kami, bagitau lah ye... kami sedia membantu.. Semoga berjaya dengan projek akhir group korang juga! (filem pendek & iklan masyarakat).


Projek akhir ni, terbuka/bebas pilih sama ada filem pendek, iklan, tv program. So, banyaklah group lain yang buat. Semester ni, ramai yang pilih filem pendek SERAM. Memang pebret aku tengok cerita seram. Tak sabar nak tengok filem diaorang :) Ok2, teruskan cerita mengenai projek akhir aku. macam biasa, aku nak share dengan korang semua tentang suasana kempen di IPTA sini. Aku tau korang suka tengok gambar daripada baca. Kan,kan? hehehe...Kempen kami siap ada akustik lagi bagi menarik perhatian siswa/siswi kat sini :) Suara.....mantop!



Menunggu krew-krew lain di kafe pentadbiran sebelum set up
( gitar tu harus difokuskan. hihihi ) 


Busy sangat ke Cik Waniweng?


Ni, kes apa pulak Cik fisah ? Takmo bagi Cik teha pose lew tuu...hehehe


My classmate yang turun padang!



Tembamnya pipi i . Semangat mengutip derma ni!
(Kecik2 dulu , anak murid ayah aku suka gila cubit pipi aku! aku ingat lagi..hehehe)


Ada juga yang berbakat menyanyi... Dapat juga tunjuk bakat kat kawan-kawan lain :)


Salah satu band yang aku minat.. wah, band? harap2 dapat serlahkan kat luar pulak ye :)
Sangat berbakat mereka ni !


Band ni pun sama ! Best dia nyanyi..woooo!

Sampai student lain lalu and tengok......ohhhh!! sedapnya diaorang nyanyiii..cam buluh perinduukk...hikhik..


Ternganga kau tengok! hehehe


Semangat siswa !! Siap bagi sign lagi tuuu :)


TAIKO JRKV datang sign..hikhik :p



Suasana dari atas kafe pentadbiran (masa ni tak ramai lagi student lalu)



Kemain lagi cara En. molish tengok gambar..hehehe

En Hasriq , classmate aku juga yang sama membantu :)

Oh, bawah ni tak tau lah wani siam mana yang datang pose sekaki jugak . hehe



Mulalah korang nak 'save image as' kan? HAHA (mcm pernah dengar)
Ada berani buat gaya weng camni? :P


PIPI TEMBAM!!!


Thanks korang! ahaks :)


Antara ahli group aku : ANWAN PRODUCTION


Pengarah ANWAN Production buat mimik muka lagi tuu..


Yang tengah : Designer & Video Editor


DOP & director assistant



Tuah, atau nama sebenar aiman hamdi, selaku YDP PTSS & classmate, yang sudi bantu kami.



Antara sukarelawan yang turut membantu kami . Cari mana aku! ala...yang getis tu, aku lah KAN? HAHA



Terima kasih semua yang membantu ! Rajin-rajin jadi stalker blog aku ni ye! hahaha.. Boleh godek-godek sesuka hati di ruangan 'entri blog' sebelah kanan tu...


P/S : Masa ni lah tak busy nak update blog. Jangan bosan dengan blog aku ok! Dan doakan yang baik-baik untuk kami semua, insyaAllah yang baik akan datang kat sesiapa yang mendoakan benda yang baik... Takmo pandang lekeh ye.. IPTA kita sama je... :)  heee~ 

Thanks Cik Bunny, review my blog. Ada sesiapa nak review blog saya lagi tak? KONON RETIS :p nanti nak blogwalking bloggers lain pulak. Masa cuti ni jela free!! Byebyeyuummm! :)

11 comments :

  1. kaizen : meriah sgt mase first day....second day tu, ramai stdnt dh tau ;)

    ReplyDelete
  2. seronoknya zaman belajar,.. akak rindu la zaman tuw...

    ReplyDelete
  3. cik adieb: hehhee...best la jgk...buat kerja grouping ni :)

    ReplyDelete
  4. aiman : seronok kan? lagi seronok zmn sek ren...xde masalah nak fikir..hehe

    ReplyDelete
  5. i like ur pictre and exprssion in front of cmera..natural..:)

    btw..jom singgah..http://apricotp.blogspot.com/2012/02/preloved-item.html

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. thanks khalifah ;)
    tq puffy. i'll visit ur blog ;)

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol