Angel Wing Heart

25 February 2012

Panggil aku Makcik Muda!


Assalammualaikum.

Hye,hye. Cuti pertengahan semester lagi sehari nak habis! hehehe. Hari ni last aku cuti kat rumah. Keluar pun jarang sebab kawan-kawan ada yang busy & cari nafkah. Hehehe. Btw, Aku dengan my BFF sek men; dilla, pergi lawat anak buah kami yang dah setahun ni. Berubah betul muka hani darina ni... Anak sulung kawan aku : izzati. Mata hani bulat cam pakai lens je tengok. Sama macam mak dia. Makin lasak budak ni.hehehe. Last aku jumpa hani masa aku beraya rmh dia tahun lepas. Masa tu dalam kereta roda lagi. *erk,betul ke aku sebut? sekarang dah pandai berjalan dah. hehehe. Tunggu nak bercakap ABCDE je..hehehe



























Dah lama tak jumpa kawan sek men.. dah ada anak satu pun. Dengar2 plak nak plan utk kali kedua..huhuhu. nak baby boy pulak. Tapi kena tunggu 4-5tahun kata mama hani ni... ishh..kalau macam tu... time kitaorang yang tak kawin lagi ni, otw dapat anak lah kan? HAHA *GATAL* ;p



Mama Hani Darina yang hot biru tu dengan bakal mama paling hot berbaju pink2 purple Cik Dilla.. hewhewhew :p Hani sempat gelak terkekekk lagi..Hahahaha!



with BFF sek men izzati. Hot mama nih.. hani darina takmau posing sama auntie wani. wuwuwuwuwu T_T sedih.

Takpe,takpe. Hani taknak posing dengan auntie wani yang cun ni eyh, kejap...nanti auntie culik hani!! huh!!



Yeeah! auntie dilla bukan main suka lagi layan hani darina. siap bawak kek karamel lagi. sedap! auntie dilla dah boleh dapat lampu hijau dah ni. hehehehehe. 



HAHAHA. akhirnya dapat culik hani darina !! tengah makan lagi, sibuk je auntie wani ni. Taulah hani darina comel. lagi hot dari auntie wani.. hewhewhew :p *comelkan dua-dua ni? wahahahaha!


Sejak Puan izzati ni kawen, bila posing je, mesti mata nak setimmm jeeee! hehehehe


Cik dilla with hot mama, Puan izzati ;)

Auntie Wani pun nak HOT LETOP2 jugek.


xde2, auntie dila lagi HOT MELETOPP. Tengok lah gigi auntie, lagi manis berseri-seri. HAHA



Auntie wani lagi hoooooooootttttt! grrrrrrrr! gigit kang. tengok gigi, auntie ada taring. haaa...gigit auntie dila. . *TAKNAK KALAH ;p

Hehehehe. jahat tul lah auntie wani ni. Huhuhu. lepas jumpa mama hot dgn baby comel, kitaorang pun gerak makan kat luar kejap. Last day cuti kan. Bukan senang nak jumpa & makan sama-sama..Dapat gak lah keluar borak-borak dengan encik abang. hehehe. bertemankan dgn BFF tercinta ; dilla.. hewhewhew.. Baiknyaaaaa kitaorang ni.. LOL.



ehem. muka or mata nak seiras tak? orang kata, bukan aku kata ... muka nak seiras macam adik beradik, memey ada jodoh lew tuu...amin!! hehehe ;)



makanan dah licin, baru snap-snap eyh. kitaorang jarang ambil gambar berdua . ;') nampak lain pulak aku dalam picture ni. heeee~ Lama tak jumpa encik abang ni. Yela, dia busy cari nafkah untuk family dia. Im proud of you. . :)



Guys! jom baca entri ceritamamat.com KLIK SINI , pasal review blog aku masa dulu-dulu. Kalau nak tau, dulu nama blog ni "APA KATA HATI" , sekarang untuk tahun ni, sebab umur aku dah 21 tahun *bulan jun ni :p , so aku tukar lah nama blog ke " SYAZWANI MAZLAN OFFICIAL BLOG" . Dan... jangan lupa, like page blog aku SINI , untuk entri-entri baru & update. Kebetulan, post terbaru aku di blog tak berfungsi dengan baik. So, kena jenguk page FB aku kalau nak tau entri baru :) . Kalau ada twitter, lagi bagus.. Tak faham pasal twitter? Boleh tengok SINI.

P/S : Mana kawan-kawan sek men yang kenal rapat dengan aku dulu? Calling2 lah. Rindu nak jumpa korang :')

Byebyeyumm!

2 comments :

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol