Angel Wing Heart

01 February 2012

Makan-makan di HUSKI

ini anjing HUSKY kawan-kawan

Bermata biru laut , berbulu , bercorak hitam putih , ini lah anjing Husky.... Muka garang anjing ni... tapi bukan aku nak cerita pasal anjing huski tapi nak cerita pasal malam tadi aku makan-makan di restoran huski , perlis. Aku tau ramai orang selatan yang tak tahu kewujudan restoran Huski ni kan? Aku sendiri tak pernah jumpa. Tapi makanan yang disediakan di restoran ni, makanan barat je.. makanan westrn.. So, kalau nak cuba makanan ala-ala westrn ni, bolehlah makan di restoran Huski.

carian dari google... tak sempat nak snap logo HUSKI

Selalunya aku akan order chicken chop kalau makan tempat westrn macam ni... tapi malam tu aku cuba makan Teriyaki Grill Salmon. Simple . Tapi sedap ikan salmon tu.

TERIYAKI GRILL SALMON

Rasa lapar balik kalau tengok teriyaki grill salmon ni..hehehhee... Kemudahan, jangan cakap la.. stndrt ada Wifi la kannnnnnn.. :p adakah itu tujuan utama aku? Tak,tak... heee~ harga kat restoran ni, stdrt la... Rasanya semua mampu nak makan ala-ala westrn .... tak gitu kee? 


Masa nak makan teriyaki grill salmon ni.....yeeeaayyy! ice blended choco huski ni sedap taauuuuu! jagung yang tercucuk tu, memang aku tak makan la kannnnn...bkn pebret aku.... heee... siapa nak jagung ni? :P Kawan aku pulak makan westrn lain tapi tak sempat nak snap.... wuwuwuwuwuuu~


dan ....... gambar sebelum makan ni.... ok, blurr... kawan aku memang nak gelak kuat-kuat sampai bergegar tangannya sebab tengok aku comel masa nak ready ambil gambar kot? Huahahahahahaha ! (tipu) :P so..... kalau sesiapa orang utara, mai lah makan westrn kat sini.....heeeee~ k, Bai!




No comments :

Post a Comment

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol