Angel Wing Heart

29 January 2012

Rumah Sewa aku ada penjaga baru!


Assalammualaikum. Hari tu aku balik cuti raya cina kan? Lepas tu kena balik ke perlis sambung stdy balik.. hee.. subuh2 sampai canglon. biasa lah selangor-perlis 8jam . Kalau bas bawak cermat , dalam 9-10jam. Tak gitu? Sampai je rumah sewa, ready nak masuk rumah, tiba-tiba ada seekor anak kucing comot ni depan mata aku.. ishh.. ingatkan terbiar ke apa. Rupanya housemate aku jumpa kucing ni depan rumah pagar sana, so bawak balik bagi makan terus melekat kat sini :P Manjaaaa kucing ni tapi comot. and aktif betul. Aku lagi suka kucing gigit-gigit orang, pandai ajak kita main sekali dengan dia.. baling je kertas ke , apa2 yang boleh guling2 tu ,pantas & gelojoh je  nak kejarrr..HAHA!


Aku sempat lagi mandikan dia untuk kali ke 2 (kali pertama housemate aku mandikan)... tp mmg comot laa kucing tuu..even dah mandi siap bg sabun shukotbutsuuu (ntah cmne eja :P) wangii kau. tapi kuceng ni degil betul, suka santai atas lantai kat luar. Kan dah comot balik. bulu awak tu putihhh tau tak? ...hishhh..



Satu lagi, kucing ni mmg bijakk..bila mandikan , senyap je..tapi bantai lama2 , mau lari jugek... u know, aku lap badan dia guna towel, thenn... dia sendiri pergi berjemur tgh panass kat dpn rumah. veryy clver ini kuceng! Aku siap letak box kasut depan umah, tempat dia tidur. Kadang2 cakap dgn kuceng tu...macam faham je..tgk2 dia tidur dlm box tu! hehehhe... Aku pulak suka bagi makan kat kucing ni sampai perlu boncit. Nak lawan perut aku lew tuuu..hehehhee





kesian, kaki kuceng ni bengkak. tak tau pasal apa.. maybe aktif sgt...ntah terkehel ke apa...


meyh tgk kuceng comot kitaorang ni. Pasni tak tau la sapa nak jaga kau kuceng...T_T Nama xde sapa bagi lagi. panggil jela comot, atau tompokk..  =P



record guna samsung galaxy W..Ok kan?

Pedulik apa perangai aku macam budak-budak janji tak kacau orang ! heh. Oh ye, next update aku akan cerita pasal final project aku lebih detail kay. tunggu ..... =) and jangan lupa follow twitter aku , boleh tweet2.. k bai ! TWITTER

2 comments :

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol