Angel Wing Heart

21 November 2010

HARIMAU BIRU!


Hai. Salam utk blogger semua. Hihihi. Hari ni baru nak update blog. Jgn Tak tau, aku dah ubah background! Jom lah tgk2..;p Aku nak citer pasal HARIMAU BIRU. KOrang tau tak sejenis haiwan ni? mesti tau kan... Benda ni aku syg sgt2.. tanpa nya aku tak dpt nak kuar gi memane..hahaha.. Moto Skutter aku lah syg oi! :)

Petang semalam aku rajin gile basuh motor kesayangan aku. Walhal motor ni ayah aku yg punya. ;p Aku nak basuh sebab aku nak guna motor ni gi pktikal kat shah alam 29.November.2010 ni.. ( aduh! gelisahnya. Sorang2 lak gi pktikal) LOL. Korang doakanlah yg terbaik utk aku ok. Syg korang! muahahaha... Jom tengok gambar2 aku upload. hahaha. sempat lagi snap picture...:p
Sebelum

Sempat Lagi !!


Gunakan ini bagi tiger kuat & sihat ! :p


Selepas


TAdaaa!!! aku dh dpt surat latihan industri & akan lapor diri hujung bulan novmber ni...:)

Eheemm2 ...mentang2 lah korang dah ada lesen kereta..aku yg si ketot ni pun nak amik gak lah! ;p Dah dftr utk amik lesen bulan nie..So, sabtu depan aku gi teori 6jam jela eyh...hihihi...


Macam kau sorang je nak amik lesen, Wani!

Hahahhaa... Oklah. aku pun malas nak taip byk2 & omel byk2.. psssstt.. petang ni, aku nak gi main layang2 di mana?? adew ler.. huahahhaa... i love u syg. (eh, tetibe lak statement ni! )

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol