Angel Wing Heart

15 November 2010

kids & baby photo contest

Salam . Hai semua. :) Hari ni , aku nak bagitau korang, ada satu contest yg menarik di anjurkan oleh Safiyyah Osman . Agak menarik contest ni sebab ni baru pertama kali aku masuk untuk suka-suka je..hehehehe...

Contest ni, korang pun boleh join jugak. :) Senang je. Korang hanya perlu letakkan gambar kanak-kanak korang waktu kecil-kecil dulu. Tak kisah la anak buah ke, sedara-mara ke , anak korang ke kan. :)


banner contest
*letak di sidebar dan di dalam entry

Pastu , korang kena tag (link) seramai 8 org (maksimum) utk bgtau pasal contest ni. Biar org lain dapat join jugak kan?

Jgn tak tahu pulak, siapa yg masuk contest ni, mestilah dapat hadiah jugak kan?
Jen-jeng , hadiah nya ialah :

earring dari lazo diamond jewellery.white gold.
Oh, :) boleh bagi gf korang , mak korang , kakak ke , tak pun utk korang sendiri yg bergelar wanita. yeaaahhh!!
Boys pun boleh join contest ni jugak tau. Jgn Risau ..hihihi ^_^

tarikh tutup sehingga 30 november 2010
(tapi , penganjur yg wat contest ni kata , tarikh tutup akan bertukar bila-bila masa saja , so , kne alert siket la ye..)

Bawah ni , gambar saya masa kecik-kecil dulu.. yehaaaa!!


Sebab aku pertaruhkan gambar ni ialah :
  • Gambar ketika aku ,adik lelaki aku , ayah & atuk aku sedang bersantai di Kg. halaman atuk aku di Sg.Nibong ,Sekinchan, Selangor.
  • Mengambarkan tentang suasana kekeluargaan yg erat .. :)
  • Aku suka sgt Picture ni sebab gambar ni nampak nostalgia..
Ini adalah senarai-senarai nama yang telah ditag :


1. Ailyl Rozanna
2. Anna Bundle
3. MyWorld
4.Liyana Lunia
5. Raja Zatul
6. Ceritafyza
7.Kasya One story
8. Fahmie's Hyperlink


No comments :

Post a Comment

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol