Angel Wing Heart

16 November 2010

UNSTOPPABLE



MY BESTIES ( LOve U so Much) hihihi



Hihihi. Ptg tadi, aku hangout dgn my besties aku Dila . Sebab dah terlalu bosan time cuti sem ni, aku yg KAKI WAYANG mengajak dila gi tgk wayang kat Jusco Bt. Tinggi Klang. Meh, dtg sini. Tmpt ni mmg besar pun. :) Jln jem tak usah cakap la. Biase la tu kan. Aku pe lagi, siap2, makeup semua, then dtg umah dila amik dia naik motor skot aku. Aku yg bawak. Otw balik tgk wayang, dila pulak bwk. hee. :)

Sampai sane, kejap jew. tak jauh dr umah kitaorg pun. Tak gi Jusco Bt . Raja . tempat kecik. xbest. hehee. ;p Then , kitaorg gi pejabat pos yg adew dlm jusco ni. hee. aku kuarkan duit dlm ASB aku. Nak buat lesen kereta lah!.. ;p

Kitaorg pun gi ats , nak beli tiket wayng. Dila pilih citer Unstoppable ni. Mcm Syok je. Sebab aksi. mestilah kan. Tengok2 , strt pukul 4.50 p.m , ada masa sejam lg. Perut dh berbunyi2, gi mkn2 dulu. Rilex. Cuci2 mata kejap. window shping je. Haha.

Tepat pukul 5p.m !!! Pe lagi, ktowg pun gi tgk wayang tu. Masuk, siap nak bergambar2 lg. heheh..

Filem ini mengisahkan percubaan dua lelaki, seorang jurutera veteran (Washington) dan seorang lagi pemandu muda (Pine), untuk menghentikan sebuah kereta api tanpa pemandu dipenuhi bahan toksik dikenali sebagai The Beast, yang bergerak laju di kawasan desa.
Kedua-duanya cuba mengelakkan insiden lebih buruk berlaku seandainya kenderaan terbabit memasuki daerah yang penuh dengan manusia. Dengan menaiki kereta api lain, mereka cuba untuk menghentikan The Beast, menggunakan segala kudrat dan kebijaksanaan yang ada.
Ada aksi yg mmg betul2 mendebarkan. effect yg digunakan dalam filem ni pun sgt2 aku teruja. HAHA. cuma cameraman byk membuat pelbagai shot yg terbaik.

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol