Angel Wing Heart

25 November 2010

RAPUNZEL !




Wah..hari ni aku dgn adk aku gi tgk wayang..cite budak2.hahaha.. tapi mmg best sgt...betul...aku tak tipu korang...tak caya??? gi tgk sendiri... cite nye mmg diubah...funny gile... aku bagi 5 bintang utk movie nie... rasa nak cari je DVD Rapunzel .... :)

Cite nye mengenai sekuntum bunga ajaib yg boleh sembuhkan org , cantikkan org & mcm2 lagi la... Ada nenek jahat nie, gunakan bunge tu utk menjadikan dia cantik & muda.. Then , sampai satu hari tu...permaisuri negeri dowg sakit...nak beranak....susah nak beranak la... semua penduduk pergi carik bunga ajaib yg dpt sembuhkan org tu... Si nenek tua nie pulak nak sorok bunge tu tapi gagal.. dowg dpt jumpe..then bagi kat queen tu...

so, selamatlah queen tu & dpt baby pompuan yg cntk & comel... kebahagiaan dowg tak lama...
Nenek tua tu nak amik rambut si puteri (masih baby) ..bila die potong je rambut bby tu, rmbut yg dipotong mati...xjadi ajaib... so, nenek tu culik baby nie......

Sian kat queen & king... sebab tak dpt jmpe anak dowg dah... sampai 18thn... mcm aku ckp, cte nye berubah... ttg rambut ajaib yg boleh cntikkan org... bile puteri tu menyanyi... nenek tua nie pulak, jaga ptri ni dgn penuh ksh syg..baik gile nenek nie...dia jadi mude & cntik bile dpt aura dr rmbut ptri nie.. ptri ni pulak igt si nenek tua ni Mak dia..


So, ptri pun syg kat nenek nie... So, korang tgk la movie nie..aku malas nak cakap byk2... tp mmg best lah! lagi gelagat si kuda dgn sesumpah..LAWAK gile... :)



Aku nak share gambar-gambar aku gi kuar jenjalan...hahahhaa.... naik moto dgn adk aku...biasalah..aku kan Minah rempit...euuuuwww!!! ;p


makin GEMOK KAH AKU??

TIME UTK MAKAN KFC!!

adik Ku.... :)


No comments :

Post a Comment

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol