Angel Wing Heart

16 November 2010

Memori Di majalah..




Majalah Yezz! tapi bukan yg nie..Edisi 2007
(majalah aku dah hilang. Sempat gunting cover aku tu je)


Tahun 2007 , aku join untuk satu ruangan 'GAYA' dalam majalah YEZZ Karangkraf. Haha. benda ni saje utk suke2 je. Tak sangka lak aku dapat kan. Masa ni aku tingkatan 4 lagi. 17thn. Biasalah, majalah ni pun utk budak 13-17thn jer. Aku mmg minat bab2 modeling, minat pose. tapi aku ni ketot. hahahaha. pakai kst tggi jela ye cik Wani oi. ;)


Masa aku gi tmpt Karangkraf , aku kena makeup. Fuh, first time aku masuk studio utk amik gmbr. Aku jumpe Alif Aziz , dgn Fauziah Gous, peserta Af (aku tak igt sebab tak minat sgt AF) ; Alif Aziz mmg tinggi gila. Tak sangka. Rasa kerdil je diriku..hahaha. Tak kesah la semua tu. Aku tak minat sgt makeup yg diaorg wat kat face aku. TEBAL . Tak sesuai dgn muke aku.. Rasa cam pelik je.. aduyai. Nak wat cmne kan.



Banyak pose yg diaowg amik, tapi gambar ni jela aku minat & suke ^-^ ... yg lain BURUK la... malu. =_= . Jangan tak tau, aku dpt bayaran utk pose ni. Alhamdullilah. Berapa ? Rahsia. HAHA.

SEBELUM


SELEPAS

sORry , gambar x ter'urus. Ni scan. Sebab dari majalah kan. So, tak berapa nak nampak. Sebenarnya byk. Tapi aku buang sebab tak lawa. hahaha. teruk zaman kanak2 nie. cam bebudak je perangai kan? ;p Kalau korang gi pameran buku kat PWTC , of coz kumpulan karangkraf jual buku & majalah2 lama balik.. mesti ade. hehehe. ;p
Benda ni aku tak bgtahu kwn2 pun. haha. syuuuhhh..senyap sudah. ;p

Ok, ini saja entry utk hari ni, Bye2 & Salam Aidiladha

1 comment :

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol