Angel Wing Heart

10 April 2011

YaNa Yassin 1st Giveaway






Jom join 1st giveway daripada cik manis Yana Yassin ! :) Wahh.. tiba-tiba aku rajin nak join giveway bloggers lain. KIKIKIKI... Saja nak cuba2 nasib.. kot2 dapat , boleh share dengan korang. miahahahhaa... Aku bila lagi nak buat erk ?? ;p  Ok, mengenai cik Yana ni , aku baru mengenali beliau. 1st time tgk blog dia. hihihi... terus nak masuk giveway erk.. (Tak Malu) dush2 .. :p

Jom tgk apa yg diperlukan untuk join . Aku paling xsuke nak buat letak banner kat side blog. kalau giveway ni, senang sikit . Tak lah leceh kan....


* Letak banner nie dengan link kan ke Entri nie.
* Buat entri dengan tajuk : YaNa Yassin 1st Giveaway
* Follow Blog nie ( senang nanti nak tau pasal GA nie )
* Tag 3 orang bloggers dan pastikan diowng tau yg diowg di tag eh.
* Link kan Post Entri anda ke Bahagian komen dibawah entri ini.
* Tarikh tutup 30 April 2011.




Hadiah : 

1 - Color Contact Lens
2 - 10psc Foot Detox.
3 - Topup - RM 10
4 - Topup - RM 5


Saya tag : shakiddo , info klasik , tngku nizam  & semua bloggers!! :) BYE!

2 comments :

  1. hai ! singgah dari GA yana yassin .
    pembace baru blog kamu :)
    jemput singgah blog saye ^^

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol