Angel Wing Heart

24 April 2011

Muka Cek macam Lisa Ke? Sila Muntah Hijau. Hahaha.

Serupa sikit Lah kan ? Kan ? Boleh Laaa.....Hahahaha . Geli . :p


Saja Nak berjenaka . Tapi Tak kesah kot kalau muka kitaorang sama. Alaahh.. Korang jelesss... Tau2 ... Hahaha.. Oklah , Agak busy lah bulan ni dan bulan seterusnya. Banyak Kau aku nak buat report praktikal dan settel kan semuanya... =_= Korang bukan nak tolong pun. Huh. 

Btw , Doakan yg terbaik untuk aku yeh. ? :) Banyakkkk....benda aku nak uruskan . Weyh , Lagi setahun je nak habis belajar. Lepas ni bolehlah kerja. HUhuhuhu... Tak sabar nak kumpul duit. Dan aku pernah merasakannya macamana bekerja keras. Aku bukan anak yg manja ok. Aku pandai berdikari. So, Tak payah lah ada orang nak risau sangat dengan aku. Kiranya aku ni budak jantan yg ayu jugak lah kan ? BhahahahHHAHA.

Nak pi gi KFC , then buat kerja2 berlambaaakkkkkk mcm kat pasar tani tuhh.. Huhu. 

Semalam aku tengok filem SENJAKALA.. pssttt! tak best. Tak seram langsung . Memang pandai aku ni bab kritik. KAHKAH. Ada satu babak tu , tersilap buat. Pehh.. Mata aku nampak pulok. Ada ke suruh pegang bahu kiri , tapi dye pegang bahu kanan ??  tak pe. ini satu teguran. Filem Malaysia pun dah ok sekarang . Pasni nak tunggu filem KARAK pulak. Hei , aku mmg suka tengok filem seram . sampailah aku nak rasa yg betul2 seram. heee..~ .

Rajin2 lah  jenguk blog aku yg sangat cantekk nih ! KAHKAHKAH.

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol