Angel Wing Heart

05 April 2011

Apa tajuk title hari ni?

 Huwaaahhh!! Lagi 3 minggu je lagi aku akan tamatkan praktikal. kat mana praktikal? Haha , pandai2 carik sendiri. miahahaha. Skg ni nak settelkan kerja-kerja yg dah tertunggak lama disebabkan aku yg terlampau malas sgt . Oh , cik Wani memang rajin dan sgt lah produktif orgnya ! KAHKAHKAH .

Pening jugak ni nak buat report . Adui,adui , sakit kepala kau nyah ! :p Malam tadi online kejap dan dapat satu comment dari en dedin . Menang GA lah ! Tak sangka u boleh menang . Alhamdullilah :) First time dpt hadiah dari blogger tau ! Korang lah kedekut nak bagi. Hekhekhek . Gurau je . =_=  GA ni , aku dapat satu T-shirt Anak Negeri . Of coz lah Pilih selangor . Kalau Takde , amik KL pun ok lah tuuu.....=_=

Lagi satu contest aku join , Gambar sweet couple. Helloo.. xnak ngaku dah couple ok ! KAHKAHKAH. Tak menang . Tapi tercalon TOPten . Oklah tu. Tertempek gak gambar tu dalam blog Tuan yg anjurkan contest tu.. Hehehe.. Femes sekejap . * Pengsan* HAHAHA. Mana gambar tu ? oh , tidak ..i taknak tunjuk kat you alls. miahahahhaa (kedekut)

OKlah , taknak taip pjg2 sgt . Mata pun rasa nak tertutup je. Mentang2 dah ptg , kerja nak tidur je. HaHAHA . Malam ni , tunggulah entri paling unik dari aku. Hehe. . kepada yg join contest pets comel aku tu , tahniah ye. Yang tak menang tu , aku buat bloglist khas untuk korang tau. Hargai sgt-sgt . (automatik update ye bloglist tu bila korang post entry baru) hehehe.. Berat siketlah blog aku sebab ada bloglist 83 bloggers! TYSM . <3 Assalammualaikum . BYE!

2 comments :

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol