Angel Wing Heart

12 April 2011

Menarik! Ada Universiti Blogger Malaysia!


 Weyh , ada UNIVERSITI BLOGGER MALAYSIA lah !!! menarik ni... sejak aku praktikal , dah lama tak makan dengan asgmnt ! KAHKAHKAH .  jom ramai-ramai kita lapor diri dalam universiti yang baru sahaja ditubuhkan . :) 


Dah dapat 1st agmnt dari UBM ni , mari perkenalkan diri aku :) Sesi Orentasi ....hihihihi .. 


Yang ni lah banner UNIVERSITI BLOGGER MALAYSIA ... 



First , nama saya Syazwani Bt Mazlan (malu2 kucing niee.... sesi mengorat dah bermula :p )
Umur ? dah tahu kott....eceeyyh..
Nama blog saya , dulu ' Apa Kata Hati? ' sekarang dah tukar kpd nama sendiri je lebih afdal katakan.. " SYAZWANI MAZLAN" boleh jugak panggil SM jee.. miaahahahaa :p
Mula berblog sejak tahun JUNE 2009, bulan JUNE tu jugaklah bulan kelahiran saya ..hehehe..





Stop mengenai diri saya , So , kita buat sesi pndangan pula yekk... Mengenai dunia blog masa kini. Kalau nak diikutkan , sudah banyak blog-blog yang telah ditubuhkan . Kebanyakkannya menceritakan tentang diri sendri (personal) , politik , isu semasa dan lain-lain lagi. Yang saya lihat mengenai dunia blog sekarang , kebanyakkan bloggers nak untung . Maksudnya melalui berblog ni , dapatlah jugak duit sampingannya kan? :) macam saya lah kot? KAHKAHKAH :P





Ok , pandangan saya mengenai IPTA maya yang baru sahaja ditubuhkan , saya agak teruja juga baca artikel mengenai benda baru ni. Biasalah manusia, kalau benda baru , mesti nak cuba . Tapi janganlah cuba benda yang bukan-bkan pulak kan? hihihi.. Memang menarik Universiti Blogger Malaysia ni .Kali pertama dengar/ tahu . Apa-apa pun banyakkan lagi 'assgmnt2' yang best2. Duit LOAN , jangan lupa bagi yee...hihihi.. 



Sekian . Harap terimalah pelajar seperti saya ..hihihihi :p

Bloggers yang lain , boleh join tau.. cepat2.. kita buat asgmnt sama2 ..:p Info lanjut di bawah ni ... :)

Bersempena dengan pembukaan rasmi Universiti Blogger Malaysia, pihak pengurusan sangat mengalu-alukan kehadiran para siswazah sekalian. dan bersempena itu juga, pihak pengurusan ingin mengadakan satu Minggu Orientasi sebagai pembuka acara bagi universiti kita ini.

Macam biasa lah. tak kenal maka tak cinta. so, untuk minggu orientasi ini, pihak universiti hanya ingin para siswazah sekalian untuk memperkenalkan diri anda masing-masing. berikut antara butir-butir yang perlu diisi secara mandatori (wajib) :

  1. letakkan banner UBM dalam entry anda.
  2. nama anda dan nama blog anda.
  3. sejak bila mula berblog.
  4. apa pandangan anda mengenai dunia blog darsawarsa kini.
  5. pandangan anda mengenai IPTM (institut pengajian tinggi maya) pertama ini.

Tarikh Tutup bagi penyertaan ini : 13 April 2011 (rabu)

Pendapat terbaik akan dikongsikan sebagai entry khas di UBM. Selain itu, anda juga boleh mengajak rakan-rakan yang lain menyertai Minggu Orientasi ini dan sekaligus menyertai universiti kita ini dengan menyebarkan kepada mereka mengenai perkara ini (tag).

UBM : sila tinggalkan link penyertaan orientasi anda didalam ruangan komen.

8 comments :

  1. Ulasan yang menarik, kami di UBM juga teruja menerima pelajar-blogger seperti anda. Markah untuk assignment pertama ni, A..sikit lagi nak dapat A+ sebab tak gtau umur dalam assignment tu, so dah tolak banyak markah kt situ.kehkehkeh!

    ReplyDelete
  2. @UBM amboii proff... mane blh cmtu... ishh... ni sesi pikat memikat ni kalau nk gtau umur..kehkehkeh..duit LOAN mane??hahah

    ReplyDelete
  3. singgah dari UBM.... jenguk2 blog nizam yer... hehehe... :P

    ReplyDelete
  4. salam singgah student UBM gak..amek kos apa? wakakkaa...

    ReplyDelete
  5. @Nizam baik2.. ni junior ke senior?? kalau pra junior pun kne buli dulu baru dtg jenguk blog ..kehkehkeh :P

    ReplyDelete
  6. @CikTomyam amboiii.. xtau ke saya amik kos isu semasa?? kahkahkah.. merepek2 dh jadinye..:p

    ReplyDelete
  7. @R.I.E.Z thks dtg melawat blog saya. :) saya akan dtg melawat anda kembali. salam kenal juga dari UBM . hehhe

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol