Angel Wing Heart

08 April 2011

Bayi Jantung di luar . Saksikan kalau anda berani .


 Bayi jantung diluar . Berharap pembedahan dapat dijalankan dgn selamat . 

Selanjutnya .....

JOHOR BAHRU - Sukar dipercayai apabila seorang bayi lelaki comel dilahirkan dalam keadaan organ jantungnya terletak di luar tubuhnya sendiri. 

Itulah takdir Koh Jun Hao yang kini berusia 14 hari apabila organ jantungnya terletak di dada, bukan di dalam tubuh sebagaimana kebiasaan.

Lebih menyayatkan hati, bayi berkenaan memerlukan 20 kali pembedahan bagi membolehkan jantungnya itu ditutup dengan kulit tiruan.
Bapanya, Koh Guan Siang, 33,berkata, anak keempatnya itu dijadualkan menjalani pembedahan pertama bulan ini di Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Meskipun segala perbelanjaan untuk pembedahan menggunakan tabung bantuan perubatan HKL namun menurut Guan Siang, banyak kos lain yang perlu ditanggungnya.

Menurutnya, rawatan susulan Jun Hao terutama bagi kos susu khas dan ubat-ubatan yang perlu dimakan setiap hari amat tinggi.

Beliau menganggarkan kos itu kira-kira RM3,000 sebulan yang terpaksa ditanggung olehnya semasa bayinya itu dirawat di HKL. - Kosmo


Bawah ni video seorang bayi yang seakan seperti berita di atas. Tapi tak sure lah bayi yang berlaku sekarang ni ke atau bukan. . Bersyukurlah dengan apa yang kita nikmati sekarang ..

4 comments :

  1. sian nye kk syawani ... mane kk syawani dpt dan thu kat ne??????

    ReplyDelete
  2. @Ez Goodies kat kosmo online dik.. try la tgk hari ni punye... video ni xpasti la baby yg sama ke tak

    ReplyDelete
  3. sadis tengok budak sekecil itu...
    dia menderita , dan org yg melihat lagi menderita...

    ReplyDelete
  4. @coretan cerita hati yup2.. kalau ada duit , dah lama tolong kan??sian baby tuu

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi membaca entri ini =)

 

Copyright 2016 © Syazwani Mazlan. Design by Ayu Barbydol